…en masochist våkner opp

Mør og støl!

Nonna – helt for oss selv! Merkelig å være der uten andre tilstede, men veldig deilig.
Hele lokalet fullt av lekemuligheter!

Andreaskors og mine nye hengemansjetter er en vinner. Først litt klyping (au! «jeg trodde du skulle varme opp litt, jeg…»), før han dro av meg klærne og brukte diverse slagredskaper på diverse kjøttfulle deler av kroppen min.
En pisk laget av tau med knuter på var ikke spesielt god, må jeg si. Gutta som jobber i bilverkstedet i underetasjen MÅ ha begynt å lure når jeg brølte av smerte…
Jeg tror aldri jeg har hatt så rød rumpe noen gang!

Vi utnyttet mulighetene max, vinsj i taket er jo en morsom greie, og ingefær likeså…Og joda – den virker!! Tigerbalsam er for pyser 😛

2,5 time med lek setter sine spor bokstavelig talt, og jeg har enda blåmerker på leggmusklene…
Men nå er det påskeferie, og det blir nok en god stund til neste mulighet byr seg så i mellomtiden ønsker jeg deg Seasons Beatings! Eller God Påske, da.

Legg igjen en kommentar