…en masochist våkner opp

Pervosirkus 2010 – the experience

For en kveld!

Jeg visste ikke helt hva jeg kunne forvente, men jeg følte meg hjemme med en gang jeg satte mine ben inne på Månefisken. Menneskene, atmostfæren, dekorasjonene og lokalet i seg selv var spennende og annerledes.

Siden jeg var der sammen med en av de som var med å rigge, kom vi tidlig, og jeg sto og ventet litt inne i lokalet før de åpnet for de andre gjestene. Men jeg sto der, fløy det folk forbi, travelt opptatt med forberedelser, og de var tatoverte, piercet, sminket og utkledd på de forskjelligste måter – alle like blide.

Noen av dem viste det seg at var aktører i showene senere på kvelden, Fire Tusk Pain Proof Circus og Håvve Fjell og Maniac fra Fakirskolen.
Begge disse showene er noe av det råeste jeg har sett.
Det var løfting av vekter i øreflipper, brystvorter, øyelokk og øyehuler (ja, faktisk!!), flammesluking, flammeblåsing, tvangstrøyer, spikermatter, knivkasting, piskesnert både med og uten flammer – og mye, mye mer. Stakkars Tusk fikk gjennomgå så det holdt, og den skjeggete «damen» fra Fakirskolen hadde en personlighet som ingen kunne unngå å like. Overraskelsene sto i kø – ihvertfall for en newbie som meg.

I en del av lokalet var det en «markedsplass», der man kunne kaste på ringspill (av dildoer), kaste kuk på blikkboks, spille på lykkehjul, kjøpe popcorn eller se på tatovørene fra Lucky 7, og vinne diverse premier, alt fra gavekort på piercing og tatovering, til sexleketøy og klær.
Det var også en «whip-club» og noen avlukker som minte meg om crusingfestene på Nonna.
I avlukkene foregikk det diverse aktiviteter mer eller mindre skjult. Ryktene skulle ha det til at de gikk tomme for kondomer, så det må jo ha gått ganske hett for seg 😉

Den kuleste (for meg, hvertfall) delen av aktivitetene som foregikk rundt omkring var fotografen. Man kunne nemlig bli tatt bilde av av en proff (?) fotograf, så vi stilte villig opp og fikk forhåpentlig flotte bilder som foreviget dagens antrekk og selskap.

Kvelden gikk så altfor fort, og litt før kl 3 var festen ferdig. Siden jeg var med på lasset, bokstavelig talt, med han som skulle transportere scenerigg tilbake der den hørte hjemme, fikk jeg meg noen kjøreturer innen jeg fant senga. Blant annet skulle noen av gutta fra Fire Tusk på et nachspiel på andre siden av byen, og det var en opplevelse å sitte i den bussen, kan jeg love!

Rundt klokken seks var jeg i seng, godt fornøyd med kvelden/natten, og med en klar mening om at dette blir det ikke siste gangen jeg skal være med på!

2 responses

  1. >Det låter som en riktigt trevlig och spännande dag, vad roligt att få proffsiga bilder tagna.Hoppas att du får en bra dag.

    mai 25, 2010, kl. 7:27 am

  2. Tilbaketråkk: Pervosirkus igjen! « Skrekkblandet fryd

Legg igjen en kommentar